Friday, December 31, 2010

Happy New Year 2011!!... (^o^) !!..

What I want to say is...... (o^^) ...





Dalam masa beberapa jam lagi kita akan menyambut tahun baru.. 2011.. dan kat sini aku nak ucapkan Happy New Year!!.. semoga tahun baru yang akan datang nie byk membawa kebaikan untuk kita semua.. hmm kalu da nak dekat ujong taun nie.. ertinya x lama lg nak masuk skolah.. kalu aku punya kes bukan masuk sekolah lagi tapi masuk utk sem baru kat university..  and that’s mean holiday is OVER!!.. huhu..     >.<!!

Dalam masa beberapa hari lagi.. aku akan kembali dengan tugas & profession ku sebagai student university semula bila aku akan masuk semester baru nie... setelah sekian lama aku cuti dan menjadi seorang pengganggur yg berjaya.. hehe.. sbab duk kat umah je memanjang time cuti nie... haha... eh.. ade gak la kluar sometimes.. hehe..  (ble gila gak kalu duk umah je 24 hrs.. ) hmm kira masuk sem baru nanti will be the last sem for my diploma.. InsyaAllah.. cakap pasal tahun baru nie.. aku ada azam aku sendiri.. dan aku berazam untuk....

...

...

...

...

...

dan

...

Hehe.. eh nak tau gak ke??.. hmm ok.. aku gtau la skit.. hehe..



1.       Aku berazam utk blaja sungguh2.. nak kasi ‘up’ kan lg CGPA aku.. (hehe.. tinggal last sem nie kena wat btol2.. xleh main2 oww..).. haha..^^

2.       Nak kuruskan badan ku yg tembam ini..huhu.. tu la sapa suwo kuat mkn.... (lerr.. da aku mmg suke mkn.. nak wat camne..huhu.. sdey2.. >.<!! )...

3.       Berazam nak save duit for my degree.. ouhh.. susah nie.. sobs2.. >.< .. xpat nak beli mcm2.. kena save wow.. huhu!!..

4.       Masuk tido awal??.. sbab skang aku susah nak tdo mlm.. awal pg le bru nak lelap.. x bagus nie.. nanti jd penyakit.. oww.. x mao!!..

5.       Perbaiki diri untuk menjadi seorang yang lebih baik... haha.. seyes i want to be someone better.. (chewaahh.. haha ...  ;P ..)

6.       Aku nak handphone baru!!!.. ehh.. ni bole dikira azam gak ke?? Ouhh.. aku pun xtau.. hehe..



Hmm.. apalagi ek.. ada lg.. tapi stakat yg ni je la aku gtau k.. hehe.. ^^ ..  Happy New Year everyone!!    I really hope tomorrow will be a better day, better life and better world!!..


xOxO.. (^ O^)





No comments:

Post a Comment