Sunday, November 28, 2010

gara2 minum kOpi d malam2 hari....


Hmmm... disebabkan malam semalam aku minum kopi yg kandungan kaffein...yg powernye tahap ape ntah .... inilah padahnya... ngantuk d petang ari... huhu... x pasal2 aku x tido malam td... asenya dalam pukul 6 pagi camtu bru mata nak stat lelap... bangun2 da nak dkat tengah ari.. x pasal2 kena sound ngan mak sbab bangun lewat... ingat niat nak bangun awal pagi nie... sbab biasa ble tahan lambat gak la aku bangun... xnak ar asyik bangun lambat jer... x bagus gak kan... tu pun sbab aku ni jenis tido time lewat2 mlm... mesti after 12... haram je aku masok tdo before 12 tengah malam.... hmm....  aduih.... sbab mnum air kopi smalam fresh je mata dibuatnyer.... tu sempat gak online lg... g ngendap blog org, berfacebooking... huhu... online punye online da sampai ke pagi da hari... bru le mata ni nak tdo.. da xnak lg da nak minum kopi time malam2 nak masok tido nie... huhu.. x pasal2 xpat tdO.. org len syOk2 dibuai mimpi... aku plak jd burung hantu.... (O.O)... haha.... tp kalu nak stay up time study untuk final ke... ble je ni minum kopi supaya x ngantuk.... tp jangan diamalkan slalu sangat la... xbaik gak untuk kesihatan tu nanti...... ^^.... hmmm... ~kOpi o kOpi~




No comments:

Post a Comment