Saturday, March 5, 2011

Yang mana satu pilihan di hati...


hmmm...??







huuu.. berserabut da kepala nak fikir yang mana satu kursus aku nak pilih untuk sambung degree nanti.... huhuu.. time nie da buka da penerapan ke ijazah sarjana muda UiTM.. adala beberapa kursus degree yang aku berminat.. tapi masih dalam dilemma yang mana satu nak dijadikan pilihan utama, yang kedua, ketiga dan keempat... Hmm.. semua program degree tu dalam fakulti sains kesihatan... kira dari diploma dalam fakulti sains gunaan aku nak tukar ke fakulti sains kesihatan laa... dan antara kursus ijazah sarjana muda yang aku berminat nak amik adalah.... ^^


Ijazah Sarjana Muda ;

1.       Kesihatan dan Keselamatan Persekitaran
2.       Teknologi Makmal Perubatan
3.       Optometri
4.       Pemakanan dan dietetik
5.       Fisioterapi


Huhuu... xtau nak pilih mana... setelah explore2 kat intenet and bertanya ngan kwn, lecturer ngan parents skali... lepas tu adala tau ckit pasal course tuu.. mcm2 pendapat ada.. masing2 ada kelebihan and kekurangan masing2.. hmmm..







Harap-harap.. mana2 kursus degree yg aku pilih or dapat nanti.. pilihan yang betul untuk diri aku..  hmm... mudah-mudahan semuanya berjalan lancar... Amin...

^_^







3 comments:

  1. mintak la petunjuk Allah.Sesungguhnya hanya Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita(^__^)

    ReplyDelete
  2. yupp.. btol tu... thanx myezatul... ^_^

    ReplyDelete
  3. btul tu.....mintak drpd ALLAH YG MAHA BERKUASA

    ReplyDelete